שולחן קוקטייל מעץ דגם לואי

שולחן בר סופר אלגנטי, סופר מרשים המגיע עם 2 פלטות: עץ או בצבע לבן, משתלב בצורה נהדרת עם כיסאות הבר שלנו.

למי שאוהב תחכום, למי שאוהב להיראות קלאסי אבל עם זאת עדיין קצת שונה מכולם – שולחן בר עץ עגול, השילוב המושלם בין קלאסיות ואלגנטיות ובין תחכום שמתאים למודרניות של היום.

לאלה סוגי אירועים מתאים השולחן הזה?

השולחן קוקטייל עץ שלפניכם מתאים למגוון רחב של אירועים:

  • שולחן עץ עגול לחתונות – דמיינו את קבלת הפנים באירוע שלכם מאובזרת במלוא הסטייל עם שולחן עץ עגול להשכרה עם פלטת עץ חדשה ונראות מקסימאלית. 
  • שולחן עץ עגול לאירוע עסקי – אירועים עסקיים שאוהבים לשדר חידוש ורעננות מוזמנים להצטייד בשולחן עץ עגול עם פלטת עץ יפה למעלה ולשדר בדיוק את המסר הנכון, אין יותר טוב, נכון ומרשים בלהוסיף לאירוע העסקי שלכם את השולחנות בר האלה שמתאימים הן למתחם קבלת הפנים ואין לאירוע הפנימי עצמו.
  • השכרת שולחן בר לברית, בריתה, בר מצווה, בת מצווה, חינות ועוד – שולחן בר עץ מרשים וחדשני ברמה הזאת יכול לשרת אתכם למגוון רחב של אירועים נוספים שהם לא חתונות או אירועים עסקיים. בין אם מדובר בברית, בריתה, בר מצווה, בת מצווה, חינה ועוד – לכל האירועים האלה אפשר להוסיף מימד של אלגנטיות מתוחכמת עם השולחנות החדשים של רמפה

מה לגבי כיסאות בר נלווים?

אצלנו ברמפה תוכלו למצוא מגוון של כיסאות בר להשכרה, אנו מקפידים כל העת לייצר ולייבא דגמים חדשים ולחדש את הקיימים כך שתוכלו לקבל כיסאות בר נלווים לשולחן בר עץ ברמה הגבוהה ביותר ועם מחיר ללא תחרות.

מה לגבי סידור הציוד בשטח?

הזמנתם שולחנות וכיסאות בר ולא מתחשק לכם לסדר בעצמכם? הצוות המקצועי של רמפה ישמח לסדר עבורכם את הציוד בשטח האירוע. בתוספת תשלום קלה תוכלו לקבל מקסימום שקט במינימום עלויות, הניסיון שלנו כבר יידע לספק לכם את המידע על הפריסה המתאימה ביותר של הציוד באירוע שלכם.

מחירים מיוחדים זה אנחנו!

רוצים נראות מיוחדת מבלי לקרוע את הכיס? אצלנו ברמפה גולשי האתר מקבלים מחירים ללא תחרות. מה עושים? פשוט מחייגים ומציינים שהגעתם דרך האתר וההנחה המשמעותית בדרך אליכם!

קבלו הצעת מחיר משתלמת על שולחן קוקטייל מעץ - השאירו פרטים וההצעה בדרך!