השכרת בר לאירועים

ברים לאירועים

האירוע שלכם מתקרב, ואתם רוצים להבטיח שהאורחים שלכם ייהנו מהאווירה הכי שווה?

השכרת בר לאירוע היא הפתרון המושלם עבורכם! בר מעוצב ופונקציונלי יהפוך כל אירוע למיוחד ובלתי נשכח, ויאפשר לאורחים שלכם ליהנות מכוסות שתייה מרעננות לאורך כל הערב.

שצריכים מבני בר להשכרה או השכרת בר לאירועים אתם יודעים כבר שיש למי לפנות: "רמפה לאירוע מושלם" – החברה המובילה של השכרת מבנה לבר לאירועים בכל הגדלים, הצבעים והצורות שתוכלו לחשוב עליהם.

כמעט כל אירוע רלוונטי עבורו מבנה בר אותו ניתן להשכיר, לדוגמא:

  •  מבנה בר לחתונה – חתונה, האירוע המרכזי והמושקע בתור בחייכם מהווה סיבה מעולה להשכיר מבנה בר למגוון רחב של גדלים, צורות וציפויים. בין אם מדובר במבנה מלבן, מרובע, עץ או ציפוי עור או מה שתרצו.
  • מבנה בר לבר/ת מצווה – לאירוע המיוחד והגדול של בנכם או בתכם אפשר להשכיר ברים במגוון גדלים, בין אם מדובר בבר בצורת ריבוע, בר פס, בר מרכזי או צדדי.
  • מבנה בר לאירוע חברה – לאירוע חברה בכל גודל אנו ערוכים לספר מבני בר במגוון רחב של פריסות, גדלים ומבנים. זכינו לספק מבני בר להמון גופים עסקיים שנהנו מאירוע חוויתי ובלתי נשכח עם שירות השכרת מבנה בר וישמחו להמליץ לכם עלינו.
  • מבנה בר למסיבה / הפקות גדולות והופעות – הופעות גדולות או הפקות ענק ופסטיבלים דורשים מטרים ארוכים של מבני בר במגוון צורות כולל ברי פס, ברים מרכזיים ועוד כולל משטחי עבודה מוכנים לעבודת ברמנים.

אנו מציעים מגוון רחב של ברים להשכרה, בגדלים ועיצובים שונים, כך שתוכלו לבחור את הבר המתאים ביותר לאופי האירוע שלכם ולכמות האורחים הצפויה בו.

מה לגבי הרכבת מבנה בר?

צוותי החברה ערוכים לספק הרכבת מבני בר בכל תוואי שטח כך שמבני הבר שלנו יהיו מוכנים לעבודת ברמנים, רק להגיע, להכניס אלכוהול ולהתחיל לעבוד.

סוגי ברים לאירועים בחברת רמפה

מגוון של מבני בר נמצאים ברשותנו, מוכנים לעבודה ברחבי הארץ:

  • בר פס – הבר הפופולארי לכל סוגי האירועים, פסים בכל אורך לפי מטר רץ.
  • בר מזנון קפה – בר קפה מוכן להפעלה כולל מכונות קפה, כיבוד קל ואף שירות בריסטה צמוד.
  • בר מרכזי מרובע – בר למרכז האירוע בגדלי ריבוע שונים כדוגמת 4×4 , 5×5 ועוד, מגיעים עם משטח עבודה מוכן לעבודת ברמנים.

בין היתרונות של השכרת ברים לאירועים מחברת "רמפה לאירוע מושלם":

  • מגוון רחב של ברים לבחירה: אנו מציעים מגוון רחב של ברים להשכרה, בגדלים ועיצובים שונים, כך שתוכלו לבחור את הבר המתאים ביותר לאופי האירוע שלכם ולכמות האורחים.
  • ציוד איכותי: אנו מציעים ציוד איכותי ומקצועי, הכולל ברים מעוצבים, מקררים, ברזי שתייה, כוסות, קרח ועוד.
  • שירות מקצועי: אנו מציעים שירות מקצועי ואדיב, הכולל הובלה, התקנה, פירוק וניקוי של הבר.
  • מחירים נוחים: אנו מציעים מחירים נוחים לכל כיס.

אז בין אם אתם מתכננים אירוע גדול וססגוני או חגיגה אינטימית בסגנון – ברים להשכרה לאירועים הם התשובה המנצחת להוספת זוויות קוליות שיגרמו לכל החבר'ה להרים כוסית!

מחירים מיוחדים ומשתלמים לגולשי האתר!

צוות רמפה מעניק הנחה מיוחדת לגולשי האתר שלנו, חייגו עכשיו וקבלו הצעת מחיר ללא תחרות. חשבו שתבדקו היטב לפני השיחה את הפרטים הבאים:

  1. מיקום האירוע
  2. כמות המוזמנים המשוערת
  3. תנאי מזג האוויר באירוע
  4. גילאי המשתתפים

קבלו הצעת מחיר משתלמת להשכרת בר לאירועים >>