השכרת שולחן בר

השכרת שולחן בר היה ותמיד יהיה פיתרון קלאסי ומבוקש מאוד לכל סוגי האירועים. אנו בחברת רמפה מחזיקים מבחר גדול וכמות גדולה של שולחנות בר המספקים מענה לכל סוגי האירועים ומעל כולם: שולחן בר רגל ניקל – שולחן הבר המוביל שלנו במחיר ללא תחרות.

לאלה סוגי אירועים מתאימה השכרת שולחן בר?

שולחן בר לאירוע עסקי

כנסים, ימי עיון, אירועי חברה, השקות ועוד – אירועים עסקיים לרוב יצריכו השכרת שולחנות בכלל ושולחנות בר בפרט, אשר  ניתן להניח עליהם עלוני מידע עסקי, סידורי פרחים ועוד.

שולחן בר לחתונה

בין אם מדובר בקבלת פנים או בצדי רחבת הריקודים, שולחן בר לחתונה תמיד הוא אופציה מובילה להשכרה ומבוקש מאוד במעמד של כל חתונה.

שולחן בר לחינה

האירוע הצבעוני ביותר בו תיתקלו תמיד יהיה רלוונטי לשילוב של שולחנות בר יפים עליהם ניתן להשיג פריטים ססגוניים, סידורי פרחים ועוד.

שולחן בר לבר מצווה/שולחן בר לבת מצווה

כשהילדים מגיעים לגיל מצוות, המבוגרים יכולים ליהנות משילוב אלגנטי של שולחנות בר, מפות או כל דקורציה עליהם חשבתם.

האם אני יכול להרכיב את שולחן הבר בעצמי?

שולחנות בר בחברת רמפה הם מודולאריים וניתנים גם להרכבה עצמית. צוות החברה ישמח וערוך למתן הסבר והדרכה על אופי התקנה כך ששירות של השכרת שולחן בר הוא פשוט ומשתלם היום מאי פעם.

ניתן לשלב מספר סוגים של כיסאות בר?

אצלנו ברמפה תמצאו מגוון כיסאות בר לבנים אלגנטיים אשר משתלבים בצורה נהדרת עם שולחנות הבר שלנו. יחד עם כיסאות הבר תקבלו כאן פתרון ישיבה ואירוח אלגנטי ויוקרתי במחיר משתלם לכל כיס.

כשאתם מחליטים על השכרת שולחן באמצעות חברה רמפה אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שולחנות נקיים מכתמים, מצוחצחים ומוכנים מידית לשימוש. מקסימום נראות ויוקרה – מינימום עלויות מיותרות.

מחסני החברה ממוקמים במושב במרכז הארץ, ניתן להגיע אלינו לאסוף את שולחנות הבר באיסוף עצמי או לקבל שירותי הובלה מקצועיים עם צוות החברה לכל נקודה בארץ.

צריכים שולחן בר לאירוע שלכם? חייגו עכשיו והצעה משתלמת בדרך.

לחצו כאן על מנת לראות את גלריית השולחנות המלאה שלנו בקטגוריית השכרת שולחנות לאירועים

לחצו כאן לרשימה המלאה של השכרת ציוד לאירועים אצלנו באתר ולפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו את הטופס שלפניכם>>

להשכרת שולחנות בר