תוכן עניינים

מזג האוויר בישראל מאפשר לנו לקיים מגוון רחב של אירועים באוויר הפתוח. חלק גדול מהאירועים האלו מתקיימים בקיץ, בו אין שום סיכוי לגשם, כי מי בכלל רוצה גם באירוע שלו?! אירועים בקיץ הישראלי, באוויר הפתוח, דורשים מתקני צינון שונים. יש כמה מתקני צינון שיספקו לכם אירוע לוהט ב"וייב" באוויר מצונן ונעים. כל מה שרציתם לדעת על מצננים לקיץ ולא היה לכם את מי לשאול. 

מה הם מצננים לקיץ?

מצננים הם למעשה גופי קירור ניידים שונים, אשר מאפשרים קירור חללים סגורים וכמובן אזורים ושטחים פתוחים. אירועים בחיק הטבע או בגני אירועים, יכולים להתקיים באווירה רגועה וצוננת, לא משנה כמה לוהט האירוע שלכם. מן הסתם, השימוש במצננים נעשה בקיץ, הן בשל מזג האוויר והן בשל ריבוי האירועים השונים באוויר הפתוח. כיום, יותר ויותר מארגני אירועים, בוחרים, גם משיקולי בריאות, לקיים אירועים באוויר הפתוח.

מצננים לכל סוגי האירועים

אם אתם שואלים את עצמכם, לאיזה סוג של אירועים בדיוק מתאימים מצננים לקיץ, אז במשפט אחד התשובה היא – לכל אירוע המתקיים באוויר הפתוח ולא רוצה לגרום לאורחיו לסבול מהחום הישראלי. כאשר אנו יודעים על אירוע קרב וזקוקים למצנן, ניתן לשכור מצננים לאירועים עם חברת רמפה ציוד לאירועים.

לנוחותכם, פרטנו לגבי חלק קטן מהאירועים בהם ניתן לעשות שימוש במצננים לקיץ:

אירועי סוף שנה

לרוב מדובר באירועי רבי משתתפים, המתקיימים באוויר הפתוח. מצננים לקיץ יכולים לפתור אי נוחות מתמשכת לאורך הטקסים והאירועים השונים המתקיימים לקראת סוף-שנה.

מסיבות פרטיות

יום הולדת? מסיבת הפתעה? מסיבת אירוסין? מה שתגידו. אם בא לכם לחגוג באוויר הפתוח מבלי לדאוג לחום של מזג האוויר, אין ספקים שמצננים לקיץ יעשו את העבודה.

הפקות פרטיות

ישנו מגוון רחב של הפקות פרטיות, כמו הופעות, מסיבות מרובות משתתפים ועוד. לרוב מדובר באירועים מרובי משתתפים המתקיימים באוויר הפתוח, במטרה לרקוד ולהנות. אפשר בהחלט להזיע פחות, בזכות מצננים לקיץ, גם באירועים כאלו.

חתונות, בר / בת מצווה, ברית/ה ושאר חגיגות פרטיות רבות משתתפים

בחודשי הקיץ מתקיימים אירועים רבים באוויר הפתוח, בין עם בגני אירועים ובין אם בחיק הטבע, בעונה נפלאה זו, אשר מאפשרת מאפשרת קיומם של אירועים שכאלו. וודאו כי באירוע שלכם האורחים, וגם אתם, תהנו מצינון אוויר ראוי.

כנסים, הרצאות ואירועים עסקיים

אירועים עסקיים חשובים לא פחות מאירועים פרטיים ולכן חשוב שתהיה הקפדה על הפרטים כולם, קטנים כגדולים. הראו לאורחים, גם העסקיים שלכם, שאתם חושבים על הכל וספקו מצננים לקיץ באירוע שלכם, לרווחתם כולם.

אז מה כדאי? מאוורר או מצנן?

אירועים רבים משתמשים באחת משתי האפשרויות האלו לטובת צינון האווירה באירוע הלוהט שלהם בקיץ. אכן, מדובר בשני פתרונות הצינון הטובים ביותר אשר מוצעים כיום בשוק ולכל אחד האיכויות שלו. ראשית, חשוב לנו לציין, שגם במצננים עצמם ישנם כמה סוגים, אשר כל אחד מהם מספק תפוקת עבודה שונה.

  • מאוורר: לרוב, מדובר במאווררים גדולים, בקוטר של "26, אשר מספקים משב רוח כאשר מופעלים ומכוונים בצורה מיטבית. מדובר בפיזור אוויר יעיל, במיוחד בשטחים סגורים.
  • מצנן: מספק צינון של האוויר בשטחים סגורים ופתוחים. המצננים הם קלים, ניידים, ונוחים לשימוש. חלקם מתחברים לשקע רגיל והם מסופקים בעוצמות שונות לנפחי אירועים שונים.

כל מה שאתם צריכים בשביל האירוע המושלם שלכם

אם אתם לקראת אירוע קיץ, נשמח שתצרו איתנו קשר על מנת שנוכל להציע לכם את אחד, או יותר מפתרונות הקירור שלנו לקיץ וביניהם, כמובן גם מצננים לקיץ. אנחנו, ברמפה, השכרת ציוד לאירועים, מספקים , כמו גם מגוון סוגי ציוד אחרים. אנו מאמינים בשירות ללא דופי עבור כל גודל אירוע ומספקים את שירותינו במחירים משתלמים.

לקבלת הצעת מחיר על השכרת מצנן אוויר לקיץ, שלחו הודעה>>

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.