טיפים לסידורי ישיבה באירועי חוץ

תוכן עניינים

ארגון אירוע זה מרגש וקסום אך גם מחייב מאוד ולעיתים אפילו מלחיץ. כי כשאתם מארגנים אירוע אתם למעשה צריכים לדאוג לכך שהאורחים כולם ייהנו מהאירוע, ירגישו בנוח וישמחו בעובדה שהם טרחו להגיע ולהשתתף באירוע שלכם.

אחת המטלות הכי מאתגרות בארגון האירוע זה סידורי ההושבה של האורחים. כי אם לא עושים את זה נכון, כל ההשקעה באירוע, בקייטרינג המשובח או בתפאורה המפעימה לא באמת יהיו שווים.

אז איך באמת עושים את זה בצורה הכי מושלמת? הושבת אורחים באירועי חוץ - רמפה ציוד אירועים

מיון לפי קטגוריות

דבר ראשון עליכם לחלק את המוזמנים שלכם על פי קבוצות. משפחה, חברים, שכנים, מבוגרים, צעירים וכן הלאה. ברגע שיש לכם רשימות מסודרות כאלה, העבודה נעשית קלה יותר.

כעת עליכם להיצמד לצורה ולמבנה של האולם ולאופן בו ניתן להעמיד את השולחנות. 

בדרך כלל משפחות יעדיפו לשבת יחד וחשוב לאפשר להם את זה. את הילדים אפשר כמובן להושיב יחד עם ההורים אך במקרה ומדובר בילדים בוגרים שיוכלו ליהנות יחד עם ילדים בני גילם, ברור שעדיף לדאוג להם לשולחן מיוחד עבורם.

אם יש לכם בין האורחים אנשים עם מוגבלות פיזית, חשוב לדאוג עבורם להנגשה ולשולחן נוח וקרוב לפתח, לשירותים או לבמה, למקרה והזמנתם אטרקציה כדוגמת: זמר/ת, רקדנים, אומני סטדנאפ ואפילו מופעי קרקס לאירועים.

סגנון האורחים

עליכם לבדוק מול האורחים מהם ההעדפות שלהם והאם יש להם דגשים מסוימים לגבי הישיבה באירוע שאולי אינכם מודעים אליהם. כמו למשל: ישיבה נפרדת עבור דתיים, ידידותיות שונות שאינכם מודעים אליהם, בני משפחה שאולי הסתכסכו ולא יכולים לשבת יחד ועוד ניואנסים שונים שעשויים להרוס לכם את כל הפאזל אם לא תיקחו אותם מראש בחשבון.

ברגע שיש לכם משוב מהאורחים לגבי ההעדפות שלהם אתם בהחלט יכולים להיות רגועים יותר ובתחושה שלא הנחתתם עליהם סידורי ישיבה באירוע ללא כל התחשבות, מה שכמובן יפגע לא רק בהם. כי תחושה של מתח באירוע לא תתרום לאף אחד ולא תעשה טוב, הן לבעלי האירוע והן למשתתפים.

מערכת הושבה דיגיטלית

וכמו בכל דבר שזז היום, גם לכאן הגיע הדיגיטל. מי אמר שצריך לשבת עם דף ועט ולשרטט סקיצות? יש היום אפשרות להיעזר במערכת הושבה דיגיטלית שמסייעת לסדר ולהרכיב את הפאזל הסבוך תוך התחשבות בכל הדגשים שאתם מציינים.

אז כמו בכל דבר טוב אחר שאנחנו נוהגים להפטיר – איך לא חשבנו על זה קודם…

בכל מקרה, לא משנה באיזו מערכת תסדרו את האולם ואת הושבת האורחים, שימו לב לכל הפרטים הקטנים, אל תעגלו פינות ואל תתעלמו מבקשות שונות שיגיעו אולי מצד האורחים. כי ישיבה נכונה באירוע היא הערובה לכך שהאירוע יהיה מוצלח, שמח, נינוח ויוציא את כל האורחים שלכם בתחושה הכי טובה!

טיפים נוספים לסידורי ישיבה לאורחים באירועי חוץ

  • אם אתם עורכים אירוע גדול, ייתכן שתרצו להיעזר במארגן אירועים מקצועי שיידאג לסידורי הושבה.
  • אם אתם עורכים אירוע בחוץ בשעות החשיכה, ודאו שהתאורה מספיקה כדי שהאורחים יוכלו לראות זה את זה בצורה אופטימלית.
  • אם אתם עורכים אירוע בחוץ במזג אוויר חם, ודאו שיש מספיק צל כדי שהאורחים יוכלו להימנע מחשיפה ממושכת ומייגעת לקרני השמש.

חברת רמפה ציוד לאירועים מציעה מגוון רחב של אביזרים וציוד לאירועים, כולל שולחנות, כסאות, ציוד הגברה ותאורה. אנו יכולים לעזור לכם לבחור את הציוד המתאים ביותר לאירוע שלכם ולסייע לכם בהושבת האורחים בצורה מושלמת.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.