תוכן עניינים

השכרת ציוד לחתונה

היום החשוב והמרגש בחייכם מתקרב, השקעתם אינספור מחשבה על מציאת הלוקיישן המתאים ביותר, על שמלות, חליפות, עיצוב ועוד וצוות רמפה לאירוע מושלם שמח להיות חלק מהאירוע הבולט בחייכם עם שירות מקצועי ללא דופי של השכרת ציוד לחתונה. אין כל ספק שמדובר באירוע החשוב בחייכם. לכן, חשוב למצוא את חברת השכרת הציוד הטובה ביותר, היכולה לספק לכם את כל הפריטים והשירותים הנדרשים.

השכרת ציוד לחינה

בואו נדבר על זה רגע – מה זה בעצם אומר?

בחתונה ניתן כידוע להגשים כל רעיון, פנטזיה או חלום ילדות באיך האירוע שלכם ייראה. ניסיון רב שנים של צוות החברה הביא אותנו ללוות מאות חתונות בכל תוואי שטח – החל מהפקות גדולות בלב יער ועד לחתונה קטנה ואינטימית בחצר הבית ולכל חתונה המצריכה שירות כזה ניתן להתאים את סוג הציוד והריהוט הרצויים. 

השכרת ציוד לחתונה היא אופציה נוחה ומשתלמת לזוגות המעוניינים לערוך חתונה יפה ובלתי נשכחת מבלי "לקרוע את הכיס". משולחנות וכיסאות ועד מפות ותפאורה, חברות השכרה כמו "רמפה לאירוע מושלם" מציעות מגוון רחב של פריטים היכולים לעזור להגשים כל חלום חתונה שנרקם בחזונכם. על ידי השכרה במקום קנייה, זוגות יכולים לחסוך כסף, להפחית בזבוז וליהנות מחוויית תכנון חתונה נטולת מתח.

איזה ציוד לחתונה ניתן לשכור?

כל ריהוט או ציוד שרק תוכלו לחשוב עליו לחתונה שלכם – ניתן להשיג ברמפה:

  • השכרת שולחנות לחתונה – שולחנות במגוון סוגים וגדלים: החל משולחנות מרובועים, מלבניים, עגולים, אבירים, שולחנות (מזנוני) בופה במגוון עיצובים או שולחנות בר לאווירת קוקטיילית מגניבה, כל שולחן שצריך לחתונה שלכם – אפשר לקבל אצלנו ברמפה.
  • השכרת כיסאות לחתונה – גולת הכותרת של רמפה בחתונות. לכל קונספט וצבע חתונה ניתן לקבל מענה עם סוג הכיסא המתאים לחתונה שלכם: החל מלבן, שחור, צבעוני ועד לעץ – אם חשקה נפשכם בכיסא מסוים – אנחנו שם.
  • השכרת כלים לחתונה – החלק האהוב אצל מזמיני השכרת ציוד לחתונה – מה יותר כיף מלהגיש לאורחיכם את המנות בכלים מרשימים ומבריקים מבית רמפה, מגוון רחב של כל סוגי הכלים שצריך החל מצלחת ועד לסלסלת לחמים.
  • השכרת מפות ומפיות – חולמים על חתונה עם צבעים דומיננטיים כלשהם? כאן המקום להגשים כל רעיון, ברמפה מגוון של צבעים ובדים לבחירת מפות ומפיות לאירוע שלכם, צוות החברה יביא לכם מפות מבריקות בכל הגדלים וכמובן ידאג תמיד לרזרבה מתאימה.
  • קירור וחימום לחתונה – בין אם החתונה בחורף או בקיץ, לרמפה מגוון רחב של פתרונות קירור וחימום לכל תוואי שטח כך שלאורחים שלכם תמיד יהיה נוח בחתונה המיוחדת שלכם.
  • השכרת רהיטים לחתונה – רוצים "לשבור" את המבנה הקלאסי עם פינות ישיבה מהממות במגוון אפשרויות? לכל חתונה, לכל סוג יש לנו את הריהוט המתאים, בין אם מדובר בפינה אלטרנטיבית מגניבה או ספות אלגנטיות, לכל רעיון יש פתרון.

סידור הציוד בשטח האירוע

צוות החברה ערוך ומקצועי להציע לכם שירות נלווה של סידור הציוד חתונה בשטח האירוע. נשמח להעניק ייעוץ לגבי המיקום האופטימלי של הריהוט והציוד השונים כאן שעבורכם בחירת שירות של השכרת ציוד לחתונה הופכת להיות קלה ונוחה מאי פעם.

לאילו אזורים בארץ אנחנו מגיעים?

"רמפה אירוע מושלם", מספקת ציוד לחתונה בכל רחבי הארץ, זכינו ללוות מאות זוגות בחתונות החל מהגליל הרחוק ועד לערבה הקסומה, כשצריכים ציוד לאירועים – רמפה לאירוע מושלם. החברה מספקת את כל הציוד הנדרש לכל אירוע כולל כסאות, שולחנות, כלי אוכל, גנרטורים, מערכות הגברה, מערכות תאורה ועוד ועוד.

השכרת ציוד לחתונה בטבע: כל מה שצריך לדעת

חתונה בטבע היא אירוע מיוחד וקסום, אך היא דורשת תכנון מוקפד, במיוחד בכל הנוגע להשכרת ציוד לחתונה.

השכרת ציוד לחתונה בטבע עשויה להיות משימה מורכבת וישנם גורמים לא מעטים שיש לקחת בחשבון לפני ש"נסגרים" עליה, כגון:

  • מיקום האירוע: האם האירוע יתקיים בשטח פתוח או בשטח סגור? האם יש גישה נוחה למקום?
  • מספר האורחים: כמה אורחים יהיו בחתונה?
  • מזג האוויר: מה יהיו תנאי מזג האוויר ביום החתונה?
  • תקציב: כמה אתם מוכנים להשקיע בהשכרת ציוד?

כחברה מובילה בתחום השכרת ציוד לאירועים, אנו מציעים מגוון רחב של פריטים איכותיים ומעוצבים במיוחד לחתונות בטבע. מאוהלים אלגנטיים ורחבי ידיים, דרך ריהוט גן נעים, שולחנות וכיסאות עמידים למזג האוויר ועד פריטים חיוניים כמו: ציוד תאורה, מקרן ומסך, כלי אוכל ועוד. אנחנו נדאג שכל פרט יתאים לחגיגה הייחודית שלכם.

השכרת ציוד לחתונה מחיר – עלויות משתלמות זה אנחנו!

הגעתם עד לכאן אז… תרשו לעצמכם לקבל הנחה מיוחדת. חייגו אלינו עכשיו וציינו שהגעתם דרך האתר וההנחה בדרך. השכרת ציוד במקום המתאים יכולה לחסוך לכם כסף רב. בעזרת הידע והניסיון של חברת רמפה תוכלו לקבל את המחיר ההוגן ביותר. אנו יודעים להתאים את הציוד המתאים לכל סוג אירוע. חשוב שלפני השיחה תכינו את המידע הנדרש ותדעו לתת את המידע המתאים.

נקודות שחשוב לקחת בחשבון טרום תכנון חתונה:

  1. מה היא כמות המזומנים המשוערת 
  2. היכן תתקיים החתונה? האם זה יהיה בצפון, באולם סגור, בסביבה פתוחה וכו.
  3. מה היא רשימת הדרישות המיוחדות שלכם? האם צריך במה מיוחדת? האם נדרש ציוד הגברה מיוחד? האם צריך ציוד חימום או קירור וכו. 

מעוניינים בפרטים נוספים? רוצים להזמין מאיתנו שירות? חייגו אלינו או מלאו את טופס יצירת הקשר שלפניכם>>

קבלו הצעת מחיר משתלמת על ציוד לחתונות להשכרה>>