השכרת מצנן לאירוע בעוצמה של 8000 מקש - רמפה לאירוע מושלם

מצנן 8000 מק"ש​

השכרת מצנן 12000 מקש - רמפה לאירוע מושלם

מצנן 12,000 מק"ש

מצנן 16,000 מק"ש

השכרת מצנן Power Turbo - רמפה ציוד לאירועים

מצנן 22,600 מק"ש
Power Turbo

השכרת מאוורר תעשייתי

מאוורר תעשייתי 26"

קירור לאירועים

מי מאיתנו לא אוהב לקיים אירוע בטבע הפתוח בחודשי הקיץ? האקלים הישראלי מאפשר לקיים אירועים מדהימים בחיק הטבע אך עם זאת צריך פתרונות קירור על מנת לצנן את האווירה.

מגוון פתרונות קירור מחכים לכם בחברת רמפה:

  • השכרת מצנן / השכרת מצננים – הפיתרון האולטימטיבי לקירור כל איזור בין אם מדובר בטבע הפתוח או אפילו באולם סגור הצריך קירור, המצננים של רמפה עושים את העבודה הנהדרת בשטח.
    • מצנן 8,000 מק"ש – המצנן הבסיס והידוע שמופיע כאן למעלה אצלנו, מפזר קירור על שטח קטן של כמה מטרים בודדים, ניתן כמובן לשלב מספר מצננים כך ששירות השכרת מצנן אצלנו הופך פשוט מאוד.
      הנחה לשוכרים מספר יחידות.
    • מצנן 12,000 מק"ש – המצנן הקלאסי והפופולארי ביותר שמופיע תדיר כמעט בכל אירוע. ניוד קל, מספר מצבי קירור, פאנל שליטה קל להפעלה. בעל טווח פיזור משמעותי של קור, יעילות מירבית ואינו מרבה להרעיש.
      הנחה לשוכרים מספר יחידות.
    • מצנן 16,000 מק"ש עוצמתי.
    • מצנן Power Turbo – חברת רמפה גאה להיות הראשונה בישראל המביאה את בשורת ה-Power Turbo לישראל, מעוניינים בשירות השכרת מצנן עוצמתי המפזר תפוקה מדהימה במינימום רעש? המצנן החזק ביותר בישראל כאן לשירותכם. טווח פיזור אדיר, מתנייד בקלות ומתחבר לכל יציאת חשמל קלאסית.
      הנחה לשוכרים מספר יחידות.
  • השכרת מאוורר – הפתרון הידוע והוותיק שאינו מאכזב. ברשות רמפה מספר מאווררים תעשייתיים בקוטר 26" המספקים פיזור אוויר ויעילים במיוחד בשטחים סגורים. מאווררים יצוגיים שתמיד נותנים עבודה. עכשיו במחיר מבצע לגולשי האתר.

לאיזה סוג של אירועים מתאים השירות?

שירות של השכרת מאוורר או מצנן לבחירתך מתאים לכל סוגי האירועים:

  • לחתונה – בין אם מדובר בשלב קבלת הפנים או רחבת ריקודים סוערת, כולנו צריכים חיזוק של קירור כשהאירוע מתקיים בשטח. מאוד חתונות שטח נהנו עם שירות השכרת מצנן או השכרת מאוורר דרך רמפה והתרכזו נטו בהנאה.
  • לבר מצווה / בת מצווה – מקיימים את האירוע המרגש עבור בתכם או בנכם בשטח? צוות רמפה יביא עד אליכם מצננים חזקים, מאווררים יצוגיים וכל מה שתבחרו במחיר המעולה ביותר.
  • שבת חתן / חינה – לכל תוואי של מקום ובכל שטח אנו נספק לכם ועד אליכם את המאווררים המצוינים שלנו או את אחד המצננים האיכותיים והחזקים שברשותנו, כי השכרת מצנן או השכרת מאוורר לכל אירוע שטח עושים רק עם חברת רמפה, נקודה.
  • השכרה לאירוע עסקי / השכרה לאירוע חברה – מקיימים פעילות עסקית בשטח או אולם סגור ללא מיזוג? צוות רמפה פותר לכם את הבעיה עם מאווררים ומצננים עד אליכם.

כמה זמן מראש מומלץ להזמין פתרונות קירור לאירוע?

מאחר ומדובר במוצרים אשר פועלים בעיקר בעונת האירועים החזקה כלומר הקיץ – תמיד מומלץ לשריין מספר שבועות בראש, בוודאי אם מדובר באירוע המתוכנן לסוף שבוע שבו תמיד ההזמנות נסגרות שבועות מראש. את כל הציוד להשכרת אירועים ניתן למצוא ברמפה.

מה לגבי סידור הציוד בשטח?

מאחר ואנו מנוסים בפריסת קירור לשטח במאות מוקדים ברחבי הארץ, אנו נוכל לספק לכם את המוצרים המעולים שלנו עד אליכם ונדאג לפרוס אותם בשטח כולל גלגלות חשמל מתאימות, חיזוק גנרטור אם צריך וכל דבר. רמפה תסגור לכם את הפינה עד הסוף.

מחירים מיוחדים זה אנחנו!

מגוון מדהים של מחירים מדהימים רק ללקוחות רמפה, הנחות למזמינים מספר יחידות.

להשכרת מגוון פתרונות קירור לאירוע שלכם, שלחו הודעה>>