השכרת מקרן ומסך

השכרת מקרן - רמפה ציוד אירועים

מקרן 3000 לומנס BENQ HD

השכרת מסך למקרן - רמפה ציוד אירועים

מסך למקרן 1.80מ'

השכרת מקרן ומסך לאירועים ברמה אחרת

אירועים רבים כוללים צפייה במסכים. ישנה בפניכם, כמובן, האפשרות לצפות במסכי טלוויזיה גדולים, או, שאתם יכולים לבחור לקחת את האירוע שלכם לרמה אחרת לגמרי ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור אורחיכם. אם אתם רוצים ליצור אירוע חד-פעמי שכולו חוויה אחת גדולה ומרשימה, כדאי לכם לבחון אפשרות להשכרת מקרן ומסך לאירועים בליגה אחרת לגמרי (ועדין לא אמרנו מילה על מונדיאל).

מקרן ומסך איכותיים להשכרה לאירועים 

על אף העושר הטכנולוגי המתקדם אותו מציעות הטלוויזיות, אין ספק כי שימוש במקרן ומסך איכותיים, משדרג כל חוויית צפייה. כל אירוע המשלב צפיה במסר כלשהוא, מוטב שהמסר יהיה חד- תרתי משמע. באמצעות השכרת מקרן ומסך לאירוע שלכם, תיהנו מצפייה איכותית ותוכלו להפוך את האירוע ליחיד במינו, עם חווית צפייה בלתי נשכחת.

באירועים שונים ומגוונים עולה הצורך לשלב השכרת מקרן והשכרת מסך, כיוון שכרוכה בהם צפייה. לא משנה אם מדובר באירוע גדול או קטן, הצורך ישנו. חלק מהאירועים בהם תוכלו ליהנות בהם מהשימוש במסך ומקרן איכותיים כוללים:

  • אירועים טלוויזיוניים חד פעמיים

תרשו לעצמכם להפוך את החוויה הביתית למשודרגת במיוחד, בכל אירוע טלוויזיוני המהווה עבורכם אחד כזה ששווה צפייה משותפת. עבור חלק מדובר באירועים כמו האירוויזיון בעוד שעבור אחרים יכול להיות זה גמר תוכנית זו או אחרת וכמובן, אירועי ספורט כמו אולימפיאדה ומונדיאל.
טיפ מנצח: המונדיאל הקרוב יתקיים בנובמבר 2022 וכדאי להיערך מראש עם מקרן ומסך לצפייה משותפת ואנרגית במיוחד.

  • כנסים, הרצאות ואירועים עסקיים

אירועים עסקיים שונים כמו כנסים, סדנאות, הרצאות וכיו"ב מלווים לא פעם בהצגת סרטוני תדמית, מצגות לבעלי עניין, ועוד. אין ספק שבזכות השכרה של  מקרן ומסך לאירוע העסקי הבא שלכם, תוכלו לקבל את מלוא תשומת הלב והקשב כי איכות הצפייה תתאים לרושם ולמסר שאתם רוצים להעביר.

  • אירועים משפחתיים

אירועים משפחתיים רבים נהנים משימוש במקרן ומסך. סרטונים מוצגים באירועים רבים כמו בר או בת מצווה, חתונות ועוד. בנוסף, גם באירועים מצומצמים יותר ניתן ליהנות מהיתרונות של השכרות מקרן ומסך, כמו למשל בחגיגת ימי הולדת עם חידונים, הצגת מצגות וכו'.

הסיבות שבגינן כדאי לכם ליהנות מצפייה איכותית באירוע שלכם

להשכרת ציוד כמו מקרן ומסך למשל, ישנם יתרונות רבים שהעיקריים בהם הם:

  • עלות מול תועלת: השכרת מקרן ומסך זולה משמעותית מרכישת ציוד איכותי ברמה דומה, גם אם מדובר במספר אירועים בשנה. כך גם לא מבצעים הוצאות מיותרות וגם לא נשארים עם ציוד מיותר כשכבר אין בו שימוש.
  • מחירים משתלמים ושירות מקצועי: ניתן ליהנות מהשכרת מקרן ומסך במחירים הוגנים ומשתלמים לצד שירות מצוין. 

כל הציוד שיהפוך את חוויית הצפייה באירוע שלכם, לבלתי נשכחת

אנחנו, ברמפה השכרת ציוד לאירועים, מאמינים שכל אירוע הוא יחיד ומיוחד וכל אירוע מייצר חוויה אחרת. אם אתם רוצים להפוך את חווית הצפייה באירוע שלכם לבלתי נשכחת, נשמח אם תצרו איתנו קשר על מנת שנוכל להציע לכם ציוד להשכרה לאירועים כמו גם השכרת מקרן ומסך. לאירוע חד. 

מה הם הפרטים הטכנים לגבי השכרת מקרן?

השאירו את העניין לצוות "רמפה". צרו איתנו קשר ואנו נדע להתאים את המקרנים והמסכים המתאימים לאירוע שלם. כמו כן ניתן להזמין אותנו להרכיב לכם את המקרן או לחילופין להגיע אלינו ולקחת אותו באיסוף עצמי ממשרדנו בבאר יעקב.

מעוניינים בהצעת מחיר על מקרן להשכרה? שלחו הודעה והיא בדרך